Nisan 12, 2012

Benim de blogum var !


Cam kenarında oturmuş akşam üstü güneşin çimlere yansıyan ışıltısına bakarken, melankolik havamdan kurtulup bahar neş'esine kaptırmıştım kendimi. Öyle mutlu, öyle heyecanlıydım bir o kadar da mest olmuştum ki, içeriden gelen bir ses yarattığım bu masalsı aurayı sonlandırana kadar. "Fulyaaaaa! kızım 2 sade 1 az şekerli Türk kahvesi...."
Tanrım ben sana ne yaptım! Bunca seneyi Türk kahvesi yapma konusunda uzmanlaşmak için mi okudum? Hayır yani hepsi neden sade değil, illa ki uğraştıracaklar adamı! Neyse 2 sade 1 az şekerli olmak üzere toplamda 3 adet kahveyi gelen misafirlere ikram ettikten sonra, teknolojinin en büyük nimeti olarak gördüğüm akıllı telefonumu elime aldım. Aramızda öyle bir bağ var ki 5 dakikada bir elimde olmasa sanki bir yanım eksikmiş gibi geliyor. Sırf bu yüzden bir defa okuduğum tivit, yorum vb. şeyleri 15 defa okumuşluğum bile vardır. Yine böyle sosyal medyada aktif olduğum siteleri gezerken bir link gözüme ilişti, "Benim de bir blogum olsun". Biri blog mu diyordu yoksa ben yanlış mı gördüm? Yoo hayır, tam da benden bahsediyorlar; tasarım konusunda yetersiz kalmış, az rağbet gören blog yazarları... Gördüklerim gerçekti, üstelik tam da keşfedilmeyi beklerken. Sonunda değerimi bilecek birilerini bulmuştum, bu hususta bu kadar dertliyken. "Bu fırsat kaçmaz" diyerek detayları okumaya koyuldum. Kampanya çok samimi gözüküyor açıkçası, üstelik kazananlara ödül olarak özene bezene tasarlanmış bir blog ve ayrıca 1 senelik domain ismimizden hosting veriyorlar. Ben bu işi baya tuttum, hatta heveslenip yazdım bile :)

http://1sosyalmedya.com/benimde-bir-blogum-olsun.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder