Mart 25, 2012

Denge


  Her şey çok basit aslında, aldım verdim ben seni yendim. Kavgalar bana göre değil, kasten sebepsiz yere yaptığım hiç bir şey olmadı. Ama yine de kimse beni anlamadı. Genelleme yapmadan özel olarak eleştirdim, eleştirildim. Geri gitmedim ama 2 adım atıp 1 geri geldim, sonuçta 1 adım yine öndeydim. Uzlaştırırım, zıt bakışların mutlaka bir ortak noktası vardır. Uyum, anlayış ve estetik, benim açımdan hayatın temel taşlarıdır. Görsellik olmadan uyum olmaz, uyum olmadan anlayış olmaz ve bunların hepsini estetik bütünler.
   Bir teraziyi gözümün önüne getiriyorum. Sezgisel olarak adalet sağlamaya çabalayıp, bir kefeden alıp öteki kefeye, ötekisinden alıp tekrar diğer kefeye koyuyorum. Tıpkı karmaşa ve çelişki dolu yapımda doğru olanı bulmaya gayret eder gibi. Kimseye zarar vermeden çelişkimi içimde yaşayıp kendi terazimi dengeliyorum. Dizginlerim elimde... Çok şey bekler gibi görünüp, bir tek şey istememle, işte bu kadar kolay ! 

1 yorum:

  1. bir terazi ile evliyim :D onun için okudum :D güzel tespitler ancak eleştireceğim yönleri de var bir balık burcu olarak ama hızımı alamamaktan korkuyorum :D :D

    YanıtlaSil