Ocak 09, 2012

2012'ye "Girdik"

Ho Ho Ho....!
"Yılbaşı geliyo ne bok yiycez laaan!" diye oraya buraya leş kargası gibi saldırdığın, en az 1 ay öncesinden hazırlıklarına başladığımız, kimi zaman plan yaparken sabahlara kadar gözümüze uyku girmeyen, bir gün yaptığımız planın ertesi güne tutmadığı; gidilecek yerin, alınacak kıyafetin son ana kadar belli olmadığı bir yılbaşı daha geldi geçti, hatta o kadar geçmiş ki ayın 9'u olmuş yeni farkettim. Oysa ben hala yılbaşı gelicek diye hazırlıklar yapıyorum, çam ağacına yeni süsler alıp üzerinde ışık denemeleri yapıyorum, hatta davetli listem hala elimde... Kafayı yemiş olma ihtimalim yüksek seviyelerinin tavanını yaşarken gerçekle tam da bugün yüzleştim. Meğer takvime hiç bakmamışım haberim yok... 2012'den çok umutluydum lakin 2011'den hiçbir farkı yokmuş. Hatta 2012'ye o kadar kötü girdim ki o mu bana ben mi ona anlamadım. Hadi 2011'e geri dönelim ben bu yılı da sevmedim. Hatta mümkünse bir 15 yıl geri gidelim. Sıcak aile yemeklerinin yenip, tombalanın oynandığı, kestanenin piştiği, barbie bebeklerin çam ağacının altında cirit attığı, sofradan hindinin eksik olmadığı o güzel yıllara geri dönelim. "Yılbaşında ne yapıcaz lan?" diye düşünmeden yeni kıyafetlere ihtiyaç duyulmadan geçirilen o mutlu, mes'ut güzelim yıllara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder