Nisan 16, 2013

Gidicem dedi, Gitti...

    Ayrılık ne demek, yıllar olmuş unutalı. Fark ettim de uzun süredir gidişine bu kadar üzüleceğim insan sokmamışım hayatıma. Derin bir üzüntü içerisindeyim, sevgilimden ayrılsam hani bu kadar üzülmezdim diyebileceğim bir duygu. Meğer ne kadar hayatımda olmuşsun. Derin sularda yalnızlık hissi veya uzayda bir boşluk... Teselli bulmaya çalışıyorum fakat kafamı çevirdiğimde yerinin boş olduğunu görüyorum ve tekrar hüzünleniyorum. Ne yalan söyleyeyim çok koydu arkadaşım bu gidişin.
    Evet, sabah 9 akşam 6 belki de daha fazla vaktimi beraber geçirdiğim arkadaşım radikal bir karar ile ayrıldı. Nereye mi? Hayallerini gerçekleştireceği başka bir yere... İnsanların hayatlarında bir dönüm noktası vardır, işi bırakmak da bunlardan bir tanesi. Aslında bu yüzden onun adına çok seviniyorum, kendi adıma konuşacak olursam bence hiç konuşmasam daha iyi.
    Yalnızlık hissi çok kötü bir şeymiş. Ben yalnız olduğumu düşünüyordum, meğer hiç yalnız değilmişim.
    İyi günde, kötü günde her zaman yanımda olduğun için, sana sinirlendiğim zaman susup bana tek bir kelime dahi etmediğin için, küfür ettiğimde bana "ne kadar ayıp hiç yakışıyor mu?" demediğin ve bana eşlik ettiğin için, katılarak gülmemi sağladığın için, gücüm olmadığı zaman bana güç verdiğin için, yapılacak işleri unuttuğumda bana hatırlattığın için, kısacası temiz iş arkadaşlığın için ve beni bu hale getirdiğin için sana Teşekkür ederim..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder